I VÄNTANS TIDER

Står just nu på Bromma flygplats och har tråkigt. Var tidig till flyget - då har jag ändå ombokat (mha av en internetbaserad e-tjänst).

Denna flygplats är riktigt tråkig och inte mycket finns att köpa lite av. Bara storpack godis. Så istället för att gå runt och knuffas med andra som har tråkigt (eller att gå dreglande rundor i bland godishyllorna) beslöt jag mig för att pröva en Sidewalk Express. Stoppade två tior i en automat och fick ut en surfbiljett. Jag kan nu surfa i 1 timme och 3 minuter.

Så just nu står jag på Bromma flygplats och har lite mindre tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Sidewalk Express har "räddat" mig på Arlanda flera gånger. =)

2009-03-19 @ 16:22:06
URL: http://karinclaeson.blogg.se/
Postat av: Mams

Store tid! Tänk vad det finns! Hoppas att du hade en bättre fortsättning på dagen/kvällen + att dagen hade varit bra dessförinnan!

2009-03-19 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0