ASOCIAL

Snart är semestern slut. Som eventuella bloggvänner kunnat notera har min semester inte bestått i att ägna mig åt så värst mycket datande. Förutom att följa väderprognoser (där de danska meteorologerna oftare brukar ha rätt), använda sig av SL:s reseplanerare, kolla olika turistattrakrioner och apotek  (det sistnämnda visade sig vara svårare än beräknat, iaf om man vill hitta ett specifikt apotek som man vet ungefär var det ligger men inte vad det heter).

Snart är semestern slut. Har ägnat sista delen av den åt att vara tämligen asocial - om man med social avser att vara kommunikativ på nätet. Sista veckan har jag knappt kollat mejl och inte alls varit ute på fejan (!). Och hur det varit med bloggandet har ni ju kunnat konstatera.

Jag har alltså varit med användare än deltagare. En web 1.0:a snarare än web 2.0:a. Men:

Snart är semestern slut. Dags att bli social igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0