"SVARSSERVICE"

I mellandagarna hade jag funderingar över olika internetabonnemang. Har bredband och funderade på enbart mobilt, eftersom vi var i görningen att köpa en bärbar dator. Eller skulle man ha båda? Hur gick det då med abonnemanget vi hade? Rabatter och erbjudanden ville vi naturligtvis ta del av (läs: låta oss luras av).

Eftersom jag vanligen får idéer ganska sent på dygnet (vilket oftast sammanfaller med att lugnet lägrar sig i lägenheten), så var internet och min bredbandsleverantörs hemsida mediet där jag sökte kun(d)skap. Eftersom det vid tillfället stod att det kunde vara svårt att nå handläggare via telefon (de hade väl också jullov), så bads man använda internet. Jag tog uppmaningen på orden och formulerade mig på ett e-formulär (hade ganska många frågor varar minst hälften inte passade in på deras publicerade vanligaste frågor).

Två veckor senare kommer följande svar:

"Svar  2009-01-07 15:45

Just nu fokuserar vi på hög svarsservice via vår kundtjänst på telefon 90200.

Vi har därför tillsvidare inte möjlighet att ta emot frågor via e-post som rör mobiltelefoni, mobilt bredband och andra mobila datatjänster.

mvh teliasonera"


Längst ner i mejlet fanns möjlighet att ge feed back:
"Anser du att vi har förstått din fråga?" "Ja" "Nej"

Gissa vilket alternativ jag valde???

Om det hade varit möjligt hade jAg lagt till:

Jag anser inte att ni har förstått möjligheterna med mobila tjänster. Inte heller att vi som funderar på mobilt bredband, faktiskt funderar på detta för att bland annat kunna använda oss av e-post och inte behöva sitta i någon jävla telefonkö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0