IDROTTSVÄGRAN

Tyckte att jag var smart; Tog med den bärbara till barnens träning.

Tänkte att jag skulle passa på att hinna undan med all eftersatt mejltrafik. Har inte haft en sekund över för privat datautövande på jobbet på sistone. Kort om folk och långt om jobb. Känns som situationen varit densamma hemma; så inte många sekunder över för datautövande privat heller.

Så för att sno åt mig några datautövande sekunder satte jag mig med datorn på träningen. Konstaterade att jag hade 57 minuters batteritid kvar. Det skulle jag komma långt med. Nästa lika långt som barnen skulle hinna springa under samma  tid. Problemet uppstod när jag skulle få igång det mobila bredbandet; Idrottshallar är tydligen ingenting det tycker om.

Nu längtar jag till att utomhusträningen börjar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0