TROLLA BORT KORTLEKEN!

jAg har en kortlek i plånboken. Nej, inte en sådan där med ruter, spader, hjärter o klöver (fast mer klöver önskar jAg att jAg hade) - utan en sådan där med medmerakort, ICAkort, IKEAkort, biliotekskort, Åhlénskort osv osv kort. jAg fattar inte varför man i dessa elektroniska tider inte skulle kunna koppla alla kort till exempelvis körkortet (eller ID-kortet). Så slapp man plånböcker som gick sönder pga av överbelastning. Så slapp man komma tillbaka med kvittot för att få bonusen som tillhör kortet som man vid inköpet glömde hemma (eller som man inte hittade med en ringlande kö bakom sig, eftersom det just då låg och gömde sig längst ner i väskan där det halkat ner när plånbokens kortfack sprack). 

Så:  Trolla bort kortleken och gör mig e-tjänsten att bara behöva ha ett ess i rockärmen!

image22


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra idé!

2008-06-03 @ 16:10:05
URL: http://karinclaeson.blogg.se
Postat av: Karin

Vadå för titel? Jag har ju inte en examen än (fast jag skulle kunna ta ut en med tanke på att jag pluggat i Gbg). Vad det "vuxenperson" du tänkte på? hihi

2008-06-04 @ 10:06:47
URL: http://karinclaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0