FUNKTIONSHINDRAD

Den sista tiden har jag lidit av ett funktionshinder, dvs. jag har varit förhindrar att använda de funktioner web 2.0 ger möjlighet till.

Sitter nu vid en lånad dator och har ägnat senaste halvtimmen åt att rensa mejlen från skräppost och svara försent på inbjudningar (konstaterar att framförhållningen blir kortare ju snabbare bredbandsuppkopplingen blir).

Och äntligen får den tappra (lilla) skara som tittar in på min blogg något nytt att läsa. Tyvärr måste jag meddela att glesheten mellan inläggen kommer att vara ett symtom som kommer att visa sig under en (lagnings)tid, då funktionshindret vid namn Icke-fungerande-dator för tillfället är obehandlat. Och den lånade datorn ska lämnas tillbaka till sin ägare (som i dessa sammanhang borde tituleras Hjälpmedelscentralen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0