ELEKTRONISKA BJÖRNTJÄNSTER

När man ska använda sig av de där e-tjänsterna som är menade att förenkla ens vardag (o företagens), typ internetbanken (eller när man ska skriva 3-4 seriösa sidor om offentliga e-tjänster) är det lätt att hänfalla åt de där e-tjänsterna som egentligen är helt meningslösa och som ger svar på frågor du aldrig trodde du kunde ställa. Det gemensamma med dem är att de är betydligt roligare än att betala räkningar. Istället för att vara tidssparande e-tjänster, är de tidsstjälande (men o så underhållande) björntjänster.

Exempel på dessa björntjänster är:

Ändra utseende 
(äntligen har jag chansen att se hur jag ser ut med lockar)
Hitta din inredningstyp 
(jag är inte helt överraskande Earth mother)
Ta reda på hur vuxen du egentligen är 
(En dam avslöjar aldrig sin ålder - vare sig den är virituell eller verklig)
O C H
Äntligen kan du få reda på hur du skulle se ut om du bodde i Springfield!


                                                                 
jAg som Simpson
eller 
jAg med Icterus
?

Kommentarer
Postat av: Karin

Dessa björntjänster gör sig påminda även vid uppsatsskrivning, kan jag meddela. ;)

2008-04-14 @ 09:53:09
URL: http://karinclaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0