DOMINOEFFEKT

Dags att byta lösenord - igen.

Försöker köra ett logiskt system, som jag systematiskt avverkar. Allt för att kunna komma ihåg mina lösenord utan att behöva ha med mig en kalander eller mobil där jag skrivit in dem.

Mina lösenord såg den uppmärksamme att jag skrev;
Jag är inte ensam om att ha mina lösenord i plural. Det är tidskrävande. I alla fall när man för minnets skull helst bör ändra alla när ett måste ändras. "En för alla - alla för en", som musketörerna hade sagt.

Man kan ju naturligtvis låta bli att ta sig tiden att ändra alla lösenord. Men då blir det skevhet i systemet och det är något som tar tid att räta ut. Framförallt kräver det en ännu tjockare (alltid närvarande) kalender.

På min önskelista står en e-tjänst som automatiskt ändrar alla lösenord när den första dominobrickan faller!

TIDSFLYKT

När man har en blogg blir man verkligen påmind om hur fort tiden går.

Går liksom inte att blunda för hur tiden flyr mellan man hinner göra inlägg
(på tal om inlägg passar jag på att gratulera svenska fotbollslandslaget för segern mot Italien!).

JAG GILLAR...

...denna tillgängliga webbsida!!!


FÖREDÖMLIGT

Liksom ett vanligt pastapaket, har vissa datasupporter förstått det där med tillgänglighet:

Hello,
Thank you for your contacting Blizzard Entertainment Europe Customer Support.
This is an automated response to let you know that your submission through our webform has been received.
A Blizzard customer support representative will respond to your request personally as soon as possible, but in the mean time we invite you to consult our support site at
http://eu.blizzard.com/support/splash.xml which may help you find an answer to your question.

Blizzard Europe Customer Support Team

----------------------

Bonjour,

Merci d'avoir contacté l'Assistance Service Clientèle de Blizzard Entertainment Europe.

Ceci est un message automatique pour vous informer que votre message a bien été reçu par nos services.
Un représentant du Service Clientèle va personnellement traiter votre requête dès que possible, pendant ce temps nous vous proposons de consulter notre
http://eu.blizzard.com/support/splash.xml lequel vous permettra éventuellement de trouver la réponse à votre demande.

L'équipe Service Clientèle de Blizzard Europe

----------------------

Hallo,
               
Vielen Dank für Ihre Kontaktaufnahme mit unserem Blizzard Entertainment Europe Kundendienst.

Dies ist eine automatische Antwort, um Ihnen mitzuteilen, dass Ihre Anfrage über unser Webformular eingegangen ist.
Ein Blizzard Support-Mitarbeiter wird auf Ihre Anfrage so bald wie möglich persönlich antworten. In der Zwischenzeit laden wir Sie ein unsere Support Webseite unter
http://eu.blizzard.com/support/splash.xml zu besuchen, diese kann Ihnen helfen, eine Antwort auf Ihre Frage zu finden.

Blizzard Europe Kundendienst

---------------------------

Hola.

Gracias por ponerse en contacto con el Servicio de Atención al cliente Blizzard Entertainment Europa.
Este es un mensaje generado de forma automática para hacerle saber que su petición a través del formulario web fue recibido.
Un representante de Atención al Cliente responderá a su petición personalmente lo antes posible, durante ese tiempo le invitamos a consultar
http://eu.blizzard.com/support/splash.xml, el cual podría ayudarle a encontrar una respuesta a su consulta.

El equipo de Atención al Cliente de Blizzard Europa.

---------------------------

Здравствуйте,

Спасибо что обратились в европейскую службу поддержки пользователей Blizzard Entertainment.
Это сообщение, посланное автоматической системой оповещения, о том что мы получили заполненную и отправленную вами вебформу
Представитель нашей службы поддержки пользователей, персонально ответит на ваш запрос в самое ближайшее время, когда это будет возможно.
Мы просим вас посетить нашу страницу
http://eu.blizzard.com/support/splash.xml , возможно там вы найдёте ответ на ваш вопрос.

Blizzard Европейская служба поддержки пользователей
.

Undrar när vi får se liknande på 1177 och på landstingens hemsidor då de beskriver exempelvis sjukdomar, undersökningar och självhjälp...

RSS 2.0